THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sunday, May 23, 2010

A story gonna end soon...

两个生活在不同圈子,生活方式不一样的人如何能够在一起呢?
你每次都问为什么接受你?
关于这个问题,我真的没有一个答案。
我想你是一个好男人,所有你的好友都是这样告诉我。
但是,有些事情我真的不能接受。
就和你所说的一样 *I am who i am*
我能尝试去接受某些事情,但有些过分的我真的不能接受!
越了解对方就会使我们的距离拉得更远。
有些事情,越想要去忘记,但它越往心里进!
如果要你迁就我到那么不开心,那我只好说声 *SORRY*
原来恋爱的美好回忆就只有那开始的几个月。
每个女孩在一段恋情刚开始的时候,都会想要和对方有着那么一个 *forever*
为爱付出后换来的只有遗憾,失望,伤心。
后悔的可能是自己没有那么一份意志力去坚持,去维护这一段感情。
人生有太多的遗憾,而感情就占有超过五十巴仙。
男人们在刚开始的时候,会对你说一大堆东西。
他们从不知道,女生都会把它当真,永记在心!
当恋情结束的时候,这些收在心里的全部都会变成毒药,令到心里有着无数的疼痛~

我给自己一段时间,真的不适合,我会放手~
有缘无分的话,可能只适合做朋友~
无论如何,我还是深爱着你~
让我再为这段恋情努力吧。。Ganbatte..直到你让我放弃~

Thank to you my ai ren..
You are always so honest to me,whatever you told me i also keep it in my mind and will never forget..
Sorry about something,i have a complicated feeling that makes me lost the confident to maintain the relationship,i just be honest to you too..
I feel something,that's from female 6th senses..
Sometimes i trust horoscope is just because its always telling the truth,not asking to give up but find a solution..
Trust me,i will work harder to keep it on but not give up...Don't disappoint me,i believe that you are good man..
But,if i always ask you to stop this and that and makes you so unhappy,then i will stop it and let you go...I just want you to be happy with me but not suffer~

I have many things feels like to speak out,but i know i have to keep in my heart..

Darling,i hope you can control your temper because i am really scared of talking with you :p
I am really loves you too much to do so~
Maybe don't have forever this such thing,but i hope me & you can stay together as long as we can..
Miss you ^^

0 comments: